Puntos Expresivos...

Tomorrow is “The great day”...

lunes, 1 de junio de 2009

I am doing one of my final English exams tomorrow... I am ready!!... Ejem (esto es internacional ¿no?) I think so...

Do you think I will pass my exam? You can vote for me... (Some day I will be president jajajaja) Vote!!... Don’t be shy!!!

a) I will pass it (yes, yes, yes!!!)
b) I won’t pass it (Remember...I can kill you!!!)
c) You don’t know or don’t answer (Cowardly!!!!)
d) You don’t understand a word (In that case... Sorry, but you are worse than me jijiji)

I am not nervous... yet... But... Can you wish me “Good luck”? Thank you!!!!!

I know... I can do it!!!

Sorry for my mistakes... I am a poor student in my first course...

18 Cotilleos:

farala dijo...

I am absolutely CERTAIN that you will pass
your post reads perfect, not only grammatically correct but humorously izel's style
shit

kali dijo...

you will pass woman. you will.

good luck or in Farala's words: shit!!

Azena dijo...

good luck

marta dijo...

Best of luck! You are going to kick ass! If you are interested, I can set up an exchange Spanish-English with "my kids" here.
From now on, every comment in English.

marga dijo...

goog luck!!!

you can do it!

can't you?

oh I'm just joking :)

my best wishes

Panochita dijo...

Ha, ha, ha, ha... (risa en inglés)... llu ar ei machine... llu güil pas.
Gud lak.

la canija dijo...

You will pass!! I'm sure. Good luck

Unknown dijo...

My answer is a), por supuestion. Yes, you can.

María dijo...

You will pass it!! I´m sure!!

Good luck, baby!!

Ja, ja, ja...

Morgana dijo...

jajajaja You'll pass it, of course.

Good luck!!

(no soy capaz de escribir nada más!! jaajajaja) (de leerte me están dando ganas a mí de apuntarme a inglés yo también..)

Megara dijo...

yes... yes.... jajajajaj madre mia... es probable q haya entendido lo contratio de lo que hayas querido decir pero..... la A!!!! jaaja y mucha suerte ;)
besos!!!

pdt: mmmm cowardly he querido pensar q es cobarde, pero m recuerda a vaca... nose....) XDD

LesGroNoma y LesÑadora dijo...

;D Good luck!

Ico dijo...

Yo ya lo pasé..pero no voy a dar el gusto nadie de que corrija mi gramática...ja..ja
yo te daría un diez en humor..¡¡

san dijo...

oh my good!!

I think that llego un poco tarde, pero por si acaso: good luck!!

We can! ah no... you can!

leo dijo...

Pos eso: yes, you can.

Karmen dijo...

Yo lo creo al 100%.
tienes un Ingles muy fluido y para ser el primer nivel esta bastante bien.
Un besote grande y mucha suerte.

Plácida dijo...

Claro que aprobarás y a estas alturas ya lo sabrás y to. En el oral me encantaría verte-oirte; debe ser pa escojonarse tu acento panocho-inglis.
Has progresado mucho este año. Acuérdate cuando le decías en un inglés impecable a Bimbo que no te tocara los eggs ¿o era ella la que te lo decía?
¡Menudo nivel, por cierto, el de algunas comentaristas! ¡Qué envidia me dáis! No me puedo lucir contestándote porque bastante me ha costado traducirte.
Y no hay mistakes. Suerte con el resto de pruebas. Confiamos en ti. Sabemos que lo conseguirás...

Sandra Sánchez dijo...

I wish you passed your exams!!
Bye!
;)